Saturday, 19 January 2013

DILEMMA




 . . salam semua . .rasa dah lama x coretkan sesuatu kat sini ..  btw , today i am gonna write something about dilemma . . 

 ..  setiap manusia yang dilahirkan ni mesti akan mengalami satu proses iaitu memilih . . huhhhhh ! korang pon mesti x kan lari jugak kan ?? . . same goes with jedy . . i have many things that i should facing everyday . . dengan perangai pelik classmate , roommate , collegemate . . arrrggghhhhh . .. tension giler doe . .

 . .  rasa best je kan hidup tanpa masalah kan ..  tapi siapa yang layak untuk hidup tanpa masalah kan? . .. walau kita tengok burung bebas terbang ke sana - ke sini . . that's not true !! . . dia juga da masalah . . cuma dia pandai selesaikan . . sebab allah x bagi diorang perasaan untuk buntu . .

 . . x macam manusia . . allah kena bagi manusia decide something to our life  . . am i right? . .

 . . so , whatever happens . . jedy kena sabar and just flow everything what comes and goes . . tapi kalu mmg yang x boleh tahan sangat . . memang aku cincang sorang2 la . .