Thursday 3 May 2012

PhotoShoot


 . . masih aku ingat masa p shoot photo kat Taman Tasik Kamunting . . hari tu hari tu hari Ahad . . macam biasa la aku lau duk kat umah . . makan tido . . tido online fbhttps://www.facebook.com/jedyerdy ) and tweethttps://twitter.com/#!/Jedynawawi ) . . 

boring giler aku ptg tu . . tetiba , cgu. kamal . . bekas cgu. PLKN ak kat KJM lepas . . dia sent chat kat aku . . tnya nak p kuar at Taman Tasik x? . . ak pon cepat2 reply . . 


 . . of course ler . . sbb dekat giler2 + ak tgah bosan giler2 time tu . . smapai aje sane . . fulamak !! cantik giler tmpat ni . . walaupun dekat dgn aku punya tempat , ni 1st time ak jejak kan kaki ak kat situ . . hehehe .. . bkan apa , ak jenis yg x suka jalan-jalan lau bersendirian . . x best ! . .


 . . dah smpai sane , punyer la lama ak tunggu diorg dlm 30 minit jugak kot . . maklum lah . . kem ke tempat tu lama jugak la . . p , lau abg ak drive ,12 minit aje . . laju giler doe ! 


 . . sebagai titipan semua , ak da sediakan beberapa keping gmbar utk korang tgok sendiri . . lau nak tgok yg lebih bnyak . . check out here ok baby ! 






 . . apa-apa pom , ak rasa sgat gembira dan senang ati . .




0 comments: