Saturday, 28 April 2012

BERSIH 3.0 . . SAPU BERSIH DOE ~

 . . korang masih ingat x lagi BERSIH 2.0 ?  . . tu pon ramai yg dapat sakit sbb perhimpunan tu . . sedar x sedar , tahun ni (2012) , ada skali lagi perhimpunan macam tu . . patut la kat blakang perkataan Bersih tu da 2.0 , upe - upe nyer , da sambung plak . . dan maka wujud la Bersih 3.0 . . tahun depan , Bersih 4.0 plak kot . . pasti nya . .




# best x klau mcm ni ? best KOT  . .

makluman korang , jedy x kata perhimpunan Bersih tu salah dan x boleh . . tapi , da cara dia . . mmg la bagus sebenar nya sbb kita boleh luah kan apa yg terbuku . . tetapi harus di ingat juga , bumi malaysia ni bukan kita aje yg duduk . . pelancong-pelancong bagaimana ? . . pe kata kita lakukan dgn elok sikit . . cara tu yg x betul nya . . tgok , kat bawah ni da gmbar - gambar dari perhimpunan bersih 3.0 tadi . .


# bangga betol mamat ni !



                                       

korang nilai la sendiri bagaimana . . kita yang bakal memimpin negara , keputusan di tangan kita untuk menentukan keberkesanan negara nanti . . tp kan , rugi jedy x dapat join perhimpunan ni . . nmpak cam best jer . . bole lepas kan stress kata kan . .















2 comments:

jedy erdy said...

bersih . . jom bersih kan ati . .

Anonymous said...

bersih !