Sunday 1 April 2012

KJM @ KEM JIWA MURNI



KJM...
      

Lambaian di ruang mataku,
Setelah sekian lamaku menanti dikau menjemputku.
Permulaan Januari 2012,
Ku sahut cabaranmu untuk menempuh dugaan.
Dengan semangat berkobar-kobar,
Aku ke KJM untuk menimba sesuatu,
Sesuatu bakal mengubah jati diriku.



KJM…
Betapa berat sayunya hatiku ini,
Meninggalkan dunia keseronokkanku,
Untukku teruskan bersamamu,
Sehingga tarikh 17 march,
Tarikh keramat buat diriku.

KJM…
Di situ,
Aku diajar erti ketabahan dan persahabatan,
Di situ juga,
Aku mengenali kehidupan yang realiti.
Bersama-sama semangat,doa dan usaha.
Aku pasti mampu.


KJM…
Di situ,
Telahku tinggalkan segala nostalgia,
Bersama-sama sebuah memori.
Memori ketika detik kami bersama.
Bersama Jurulatih dan teman-temanku,
Untuk menempuh kejayaan seterusnya.

KJM…
Semoga dikau terus berdiri megah,
Membantu generasi baharu,
Demi merealisasikan hasrat kerajaan.
Hinnga namamu tetap meniti di bibir-bibir kami,
Anak Malaysia!!

                          

# yang ini,aku buat khas untuk semua warga KJM..kem NS ak..harapan aku,sesiapa yang membaca ni..boleh share2 dgn kekawang KJM yang lain ye..KJM banyak meninggalkan kesan yang amat mendalam dalam kamus perjalanan hidup aku…boleh dianalogikan seperti…luka yang boleh sembuh..tetapi masih meninggalkan parut…


0 comments: