Monday 2 April 2012

PERTEMUAN ITU




Aku masih ingat,
Kisah pertemuan kita dulu.

Pertama menatap matamu,
Pada detik petang hari.
Aku sudah tahu,
Kaulah sahabat yang aku cari-cari.

Kehalusan bicaramu,
Membuat aku terpesona.
Kesopanan lakumu,
Membuat aku hanyut.
Kegebuan pipimu,
Membuat aku terleka.
Kemulusan wajahmu,
Membuat aku terpaku.

Ungkapan TTC memulakan segalanya,
Bermula detik itu,
Kita sering ketemu,
Bertegur sapa,
Bertanya khabar,
Bergurau senda.


Syukur aku kepada Yang Satu,
Mempertemui aku dengan dirimu,
Segalanya aku yakin,
Kau adalah sahabatku.







# pertemuan di KJM kat depan masjid..waktu riadah..masa tu dia duk bersama Adibah..teka sape?


3 comments:

Anonymous said...

hahhaha..thanks lucu ahh bila ingat balik...tapi first time aku jupo kau aku rs kau comelll sangat hahhhaa... thanks 4 being my fren...n i will always be ur fren through this journey of life...i will support u in anything u do...all the best in anything u do in the future.... my lovely fren jedy..thankS a lot XD

Unknown said...

...tenkiu also coz being my frenz...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.